weekend in Kandy - Reisverslag uit Kegalle, Sri Lanka van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu weekend in Kandy - Reisverslag uit Kegalle, Sri Lanka van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu

weekend in Kandy

Door: Anne-Bob

Blijf op de hoogte en volg Anne-Bob

29 Mei 2012 | Sri Lanka, Kegalle

afgelopen weekend waren we door de eigenaar van mijn stageplaats uitgenodigd om mee te gaan naar een echte rugbywedstrijd in Kandy (en grote stad hier een uurtje vandaan)mij leek het erg leuk om zo'n gebeurtenis mee te maken dus ik besloot om mee te gaan. we vertrokken zaterdagochtend met een groot deel van de volunteers naar Kandy.De rugbywedstrijd was erg spannend en we zaten op de beste plaatsen. we kregen van de coach bijpassende shirts die we na de wedstrijd hebben laten ondertekenen door de rugbyspelers.

Die zaterdagavond brachten we door in een gezellige sportclub waar we met z'n allen zouden gaan dineren. na het diner werden we uitgenodigd voor een feest ergens in Kandy. Ik had wel zin in een feestje en de rest ook wel. Dus iedereen stapte in de bus en uiteindelijk kwamen we uit bij dit ongeloofelijk fancy 4 sterrenhotel. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n prachtig en luxe hotel gezien. Toen we eenmaal naar het feestgedeelte liepen wat zich in de tuin plaatsvond naast een prachtig zwembad, zagen we dat er al een groep mensen aan het eten en feesten waren. waar wij ons op dat moment niet van bewust waren was dat de groep mensen die aan deze tafel zaten nogal belangrijke functies hadden. allereerst werden we voorgesteld aan de zoon van de president, daarna aan de vice president, alle ministers en uiteindelijk alle ambtenaren. wij hadden geen idee wat ons was overkomen. je komt als volunteer werken in een olifanten opvang ergens in sri lanka en voor je het weet ben je aan het feesten met de zoon van de president! dit was voor mijn nogal wennen en in het begin wist ik me geen houding te geven tegenover al deze belangrijke mensen. toch werden we enorm vriendelijk ontvangen en hebben we een amazing party gehad in dit prachtige hotel.

na het feest werden we door onze M.E.F bus (de bus van mijn stageplaats) opgehaald. (M.E.F staat voor millenium elephant foundation, de plaats waar ik stage loop) deze bracht ons naar een van de vrienden van de eigenaar van het M.E.F waar wij de nacht zouden spenderen. Eenmaal hier aangekomen werden we weer hartelijk ontvangen en kreeg ieder zijn eigen bed. wat een amazing day!

de volgende ochtend werden we wakker gemaakt met een heerlijk ontbijt, bestaande uit gebakken eieren, bacon, vers fruit, en een lekker kopje thee. de planning van de dag hadden we nog niet gemaakt maar het idee was om terug te gaan naar het M.E.F zodat we daar nog even naar het zwembad konden. maar de eigenaar van het huis nodigde alle meiden uit om naar een spa te gaan die gerund werd door zijn vrouw, en hier kon ik na 5 weken olifantenshit opruimen natuurlijk niet weigeren ;) zo gezegd zo gedaan werden we door een tuc tuc afgezet bij de spa. het groepje meiden waar ik mee was waren allemaal erg enthousiast en waren al meteen aan het kijken voor manicure, pedicure, massages, sauna, enz. mijn keuze viel uiteindelijk op een manicure en een deep conditioning treatment. na dit heerlijke meiden dagje werden we weer opgehaald door het M.E.F busje en werden we naar de stad gebracht waar we nog lekker zijn wezen shoppen. na een hoop nieuwe aankopen te hebben gedaan pakten we al onze spullen in en vertrokken we in de avond terug naar M.E.F. een beter weekend kon ik niet wensen, gelukkig kan ik aankomende week weer aan de slag met mijn schatje Rani <3

  • 29 Mei 2012 - 10:19

    Papa:

    Hey Wijffie, gaat wel goed daar, geloof ik.
    Wat een avontuur, dat werd er niet bij verteld toe je naar Sri Lanka ging :D
    Nu je weer helemaal uitgerust en opgeschoond bent, kun je er wel tegen voor die laatste 4 weken. Wie weet wat er nog meer op je weg komt, hoop wel dat je eind juni op het vliegtuig stapt :D
    Geniet er van en houd ons op de hoogte.

    XXX Papa

  • 29 Mei 2012 - 19:08

    Anja:

    Jeetje Anne-Bob klinkt allemaal HEEEEL vervelend ;-)
    Leuk je nu te kunnen volgen via waarbenjenu. Ik ben Fan !!
    Dikke knuffel Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Kegalle

Sri lanka stage

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2012

week 8 weekend

19 Juni 2012

week 8

15 Juni 2012

week 7 weekend

14 Juni 2012

week 7

04 Juni 2012

week 6 weekend
Anne-Bob

Actief sinds 14 Nov. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 17348

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Stage Curacao!

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Sri lanka stage

Landen bezocht: