Week 18 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu Week 18 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu

Week 18

Door: Anne-Bob van den Braak

Blijf op de hoogte en volg Anne-Bob

07 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi!

Deze week is het vrij rustig geweest in de dierentuin. Ik heb veel tijd doorgebracht met Rocky omdat ik over een aantal weken al naar huis ga en ik hem zo ontzettend veel ga missen! Als het kon zou ik hem het liefst mee naar huis nemen, maar dat kan helaas niet.

Deze week heb ik halve dagen gewerkt omdat ik een virale oogontsteking heb opgelopen. Dat is een virusinfectie in beide ogen, waarbij je ogen rood worden en je ooglid opzwelt. Niet echt prettig dus. Maandag meteen een afspraak gemaakt bij de huisarts maar die kon mij niet echt verder helpen. Ik moet gewoon geduld hebben en mijn ogen laten rusten. Hij schreef wel oogdruppels voor om mijn ogen vochtig te houden. Aan het eind van de week ging het al stukken beter en had ik er geen last meer van.

Aan het einde van de week nog naar de bioscoop geweest met een klein groepje. De film Godzilla draaide en daar wilde een aantal mensen graag naartoe. Wat een mega slechte film is dat! Hahahaha als mensen daar nog heen willen, hij is echt af te raden. De film begint goed maar de rest van de film zit je alleen naar grote monsters te kijken die met elkaar vechten en de hele stad afbreken. Je moet er maar van houden.... Het was wel een hele gezellige avond en ik heb veel gelachten met mijn vrienden. Een avondje naar de bios is hier erg gezellig.

Het weekend lekker op het strand doorgebracht. Ik ben naar Cas Abou beach geweest. Dit is een van de mooiste stranden van Curacao dus daar wilde ik zeker nog geweest zijn voordat ik naar huis toe ga. Jullie hebben al heel veel mooie strand foto's gezien, maar Cas Abou is echt prachtig!

Heel veel liefs en tot gauw!

Liefs, xxxxxxxxxx