Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne-Bob Braak - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Anne-Bob van den Braak

Blijf op de hoogte en volg Anne-Bob

11 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi lieve mensen,

Week 6 alweer, godver wat gaat de tijd ontzettend snel als je het zo naar je zin hebt!

De week super begonnen met een bezoekje aan de dierentuin door Jp, Michiel en mijn leuke huisgenootje Henriet. Vanwege de carnaval waren zij allen vrij op de maandag van stage en besloten ze om gezellig een VIP rondleiding te krijgen door mij in de dierentuin. Ik was deze dag niet vrij want ja de dieren moeten natuurlijk wel voedsel en de benodigde aandacht krijgen. Voor mij geen enkel probleem om te werken want ik vind het heerlijk en geniet met volle teugen. s' Ochtends al het voer klaargemaakt zodat JP, Michiel en Henriet die dezelfde middag nog kwamen, samen met mij de voerronde konden doen. Ze vonden het geweldig om de dieren te zien en vooral het 'achter de schermen' mogen komen in de dierenverblijven. Het voeren van King (onze leeuw) viel ook zeker in de smaak! Heerlijk dagje gehad dat snel voorbij vloog. Ben erg blij en dankbaar dat ik zulke mensen als hun ontmoet heb en dat ik zo'n leuke groep om me heen heb. Ga ze allemaal stuk voor stuk missen als ik weer naar Nederland vertrek.

Dinsdag en woensdag ging alles een beetje zijn gangetje. Heerlijk gewerkt en genoten van de dieren en hun fratsen. Nog 2 super schattige jonge geitjes geboren. De jonge Amerikaanse Torenvalk die al eerder binnen was gebracht omdat hij uit het nest was gevallen werd woensdag door mij en mijn baas vrijgelaten. Maar tot onze verbazing zocht de mini roofvogel niet de vrijheid op maar besloot om in de buurt te blijven. Hij komt nu iedere dag even langs bij de voerkeuken om z'n stukje vlees op te halen. Echt ontzettend leuk!

Donderdag eerder naar huis gegaan omdat ik me niet goed voelde. Vrijdag goed ziek geweest. Eigen schuld. Veel te weinig water gedronken waardoor ik was uitgedroogd en daardoor 2 dagen met kramp in mijn buik en misselijkheid op bed heb gelegen.

Na zo'n 30 liter water verder, die vrijdagavond toch nog met de groep meegegaan naar Bermuda (discotheek in de openlucht) want het was Ladiesnight. Ik voelde me nog niet helemaal 100% maar besloot voor de gezelligheid mee te gaan en gewoon een beetje rustig aan te doen. Zaterdag met de hele groep vertrokken naar de Grote Knip. Onwijs mooi strand waar we de hele dag heerlijk hebben genoten van de zon, zee en de gezelligheid. Zaterdagavond ging de hele groep uit eten maar ik ben thuisgebleven omdat ik me nog steeds niet helemaal lekker voelde. Beter wat rust nemen zodat ik de zondag er weer tegenaan kan. Zondag naar Port Marie geweest. Weer een prachtig strand, zo eentje van de reisbrochures xD mooie azuurblauwe zee met parelwit zand. Hier lekker de hele dag bruin liggen worden en gesnorkeld. Mooie papegaaivissen gezien en allerlei andere kleine gekleurde visjes. Diezelfde avond nog gezellig met groepje van 5 uit eten geweest waarmee we het weekend perfect afsloten.

Heel veel liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage Curacao!

Stage van 5 maanden bij Parke Tropikal.

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Week 19

07 Juni 2014

Week 18

31 Mei 2014

Week 17

26 Mei 2014

Week 16

19 Mei 2014

Week 15
Anne-Bob

Actief sinds 14 Nov. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 17285

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Stage Curacao!

23 April 2012 - 23 Juni 2012

Sri lanka stage

Landen bezocht: